Mobilny pawilon handlowy – wytrzymały i łatwy w montażu

5 marca 2019

Pawilony są przydatne w każdym przedsiębiorstwie handlowym. Stanowią przedłużenie sklepu stacjonarnego albo też mogą być nadrzędnym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w czasie giełd i podobnych imprez, a oprócz tego, dzięki łatwemu montażowi i mobilności, mogą być stosowane np. do handlu na sezonowych wyprzedażach czy w miejscowościach letniskowych. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, powinien być właściwie dobrany do profilu działalności użytkownika. Na co zatem zwracać uwagę przy jego wyborze?

Pawilon handlowy – jak wybrać?

Producenci sprzedają różne rodzaje mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z dwóch grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami lub namiotowych. Te pierwsze mogą być wykonane na przykład z drewna bądź płyty obornickiej. Cechuje je stosunkowo szybki montaż, aczkolwiek ich przenośność jest dużo mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są także od nich daleko droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję portierni, kiosków bądź kas biletowych.

Pawilon handlowy – kiedy warto go posiadać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub priorytetem jest dla nas cena, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. Przeciwnie do popularnej opinii, tego typu konstrukcje cechuje duża wytrzymałość, która jest wynikiem użycia do ich produkcji najwyższej klasy materiałów. Zarówno rury, z których wykonane są konstrukcje, jak i powłoki, wykazują odporność na trudne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą odpowiednio konserwowane, posłużą wiele lat – także przy częstej eksploatacji.