Twojej firmy nie stać na dział PR? Wynajmij zewnętrzną agencję reklamową
7 czerwca 2020
Uzyskaj więcej informacji o usługach świadczonych przez agencję marketingową Kraków na https://k-myk.pl
Kiedy posiada się firmę, obojętnie czy jest się wytwórcą, usługodawcą czy właścicielem sklepu, działania marketingowe powinny być ważnym elementem budowania rozpoznawalności marki. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa stać na stworzenie i utrzymanie swoich sekcji ds. reklamy, tymczasem mniejsze biznesy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, najczęściej poszukują pomocy u zewnętrznych agencji reklamowych.
W czym pomoże Ci agencja marketingowa?
Agencja marketingowa to grupa twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, posiadających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów znakomicie orientujących się zarówno w obszarze kampanii marketingowych w internecie (animacje i filmy viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (także DTP), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Młode marki mogą liczyć na opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i projektami akcydensów (wizytówki, obwoluty czy papier firmowy), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, że zostanie ono poprawnie użyte na etapie tworzenia materiałów promocyjnych – billboardów, plakatów, ulotek bądź stoisk targowych. Agencja reklamowa przygotuje też interesujące, unikalne artykuły na stronę www zleceniodawcy, a także opracuje schemat interakcji z odbiorcami poprzez modne media społecznościowe, takie jak Twitter, Facebook czy Instagram.
Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją marketingowa?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są głównie do firm, które nie mają swojego działu promocji. Jakkolwiek nie oznacza to, iż to jedyny model współpracy. Działanie agencji nierzadko polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie działu zajmującego się promocją. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu spotkań z klientami, targów bądź konferencji wymagających przeważnie wielopoziomowego planowania, te zadania może wykonać agencja marketingowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie niezawodnego oraz zgranego zespołu pracowników – należy powierzyć jej organizację warsztatów integracyjnych lub przygotowanie programu szkoleń. Na rynku funkcjonują setki agencji marketingowych, trzeba jednak nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do znacznego zespołu kompetentnych profesjonalistów. Umożliwi to przekazanie wszystkich czynności promocyjnych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.
Nasza lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]