Spacer 360 stopni po biurach, salonach kosmetycznych i nieruchomościach

25 grudnia 2019

Więcej o tworzeniu spaceru 3D. Skieruj się w to miejsce

Spacery wirtualne, które rozpowszechniły się wraz z usługą Google Street View, stają się bardzo popularne, co powoduje, że znajdują zastosowanie w reklamie firm. Pozwalają w prosty sposób przedstawić siedzibę przedsiębiorstwa czy też nieruchomość, która jest istotna w naszym biznesie. Jest to ciekawa prezentacja, którą warto umieścić w wizytówce Google Moja Firma. Dużo osób nie do końca jednak wie, w jaki sposób działa wirtualny spacer w Google Moja Firma, jak się go wykonuje, jak również co daje jego umieszczenie w wizytówce GMF.

Jak działa wirtualny spacer w Google Moja Firma?

Wirtualny spacer w Google Moja Firma to połączone ze sobą interaktywne zdjęcia, które tworzą realistyczne odwzorowanie danego wnętrza. Możemy w nim zaglądać w różne elementy pomieszczeń i przechodzić do sąsiednich lokalizacji budynku, w którym się znajdujemy. Zatem wirtualny spacer to po prostu możliwość zwiedzenia wnętrza nieruchomości i swobodnego poruszanie się w jej granicach. Wirtualne spacery można publikować obok zdjęć w wizytówce Google Moja Firma. Spacer taki zostanie udostępniony internautom przeglądającym Mapy Google w poszukiwaniu usług w danej lokalizacji. Spacer 360 stopni w wizytówce Google Moja Firma ma formę fotografii, a po kliknięciu na ten element zostajemy przeniesieni do dedykowanej strony, gdzie rozpoczynamy wędrówkę po danym budynku. Spacer jest wgrywany na serwery Google, więc nie musimy troszczyć się o jego utrzymanie czy związane z tym opłaty. Możemy go natomiast udostępnić dla klientów na naszej stronie www.

Które branże zyskają na stworzeniu wirtualnego spaceru 3D?

Wirtualny spacer w Google Moja Firma opłaca się udostępnić w wizytówce z kilku powodów. Najistotniejszy z nich to kreacja wizerunku rzetelnej firmy oraz pokazanie się klientom od najlepszej strony. Dzięki temu dużo chętniej będą wybierali nas z ofert konkurencyjnych marek, a także obdarzą nas większym zaufaniem. Jeżeli w wizytówce Google i na naszej stronie internetowej umieścimy wirtualny spacer i fotografie wysokiej jakości, wyszukiwarka Google sama oceni nas lepiej i będzie wyróżniać nas częściej od konkurencyjnych firm nie posiadających spaceru 3D. Aktywowanie wirtualnego spaceru w Google Moja Firma jest także niesłychanie proste. Na rynku istnieje wielu doświadczonych fotografów, którzy dość szybko i – co równie istotne – w rozsądnej cenie sporządzą taki spacer i wgrają go do wizytówki.

Wirtualny spacer w Mapach Google jest przydatny w wielu branżach. Bezspornie będzie to branża hotelarsko-turystyczna, w której możemy go użyć, żeby pochwalić się najlepszymi lokalami do wynajęcia. Możemy też zaprezentować tą metodą swoje biuro czy punkt, gdzie obsługujemy klientów, np. gabinet dentystyczny czy restaurację. Z wirtualnego spaceru możemy skorzystać także wtedy, kiedy szukamy nowych pracowników, by przekonać ich do złożenia dokumentów do naszej firmy.

Nasza lokalizacja:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]