Pozycjonowanie long tail, lokalne i okresowe

13 lipca 2019

Na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/ zlecisz pozycjonowanie Krakow

Znamy trzy popularne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W takim pozycjonowaniu najistotniejsze jest połączenie frazy z nazwą wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę na ogół:
– kraj (np. “uniwersytet Polska”)
– miasto (“zespół na wesele Kraków”)
– dzielnicę (“sklep odzieżowy Polesie”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze zda egzamin w stosunku do podmiotów lokalnych, które kierują swoje produkty tylko do klientów zamieszkujących w danym regionie. Ten sposób pozycjonowania jest przydatna też wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma niewielki budżet na promocję i nie jest w stanie rywalizować na słowa kluczowe niezawierające dopasowania lokalnego, przykładowo zamiast “restauracja amerykańska“, to “restauracja amerykańska Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon

Drugi typ pozycjonowania to słuszne i sprawdzone wyjście dla posiadaczy niewielkich środków na reklamę. Za sprawą właściwego dobrania fraz, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z wybraną branżą, ale również stawki za reklamę w Google Ads mocno się zredukują. Pozycjonowanie na długi ogon to również dużo mniejsza konkurencja. Kluczowe jest również to, iż coraz powszechniejszy jest trend wprowadzania skonkretyzowanych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– buty sportowe Adidas Hard Court białe sklep online,
– golarka Eldom G42 czarna,
– smartfon Huawei Y7 niebieski.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezwykle ważne zwłaszcza dla sklepów działających w sieci. Przy użyciu tego rodzaju fraz, sklepy mające w swojej ofercie nader szeroki asortyment towarów mogą się jeszcze skuteczniej pozycjonować w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni wyjątkową rolę przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Światowe Dni Młodzieży, Święto Pracy czy Dzień Kobiet. Ten typ pozycjonowania jest szczególnie efektywny, jeżeli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie znaleziona i wykorzystana odpowiednio wcześnie. Zwykle pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży gastronomicznej i turystycznej. Najczęściej powinno się zacząć je na dwa-trzy miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, żeby wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową ewentualnie uaktualnioną treść strony internetowej.

Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]