Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google
29 lipca 2021
Zajrzyj na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow, aby uzyskać odpowiedź na pytanie jak wybrać agencję SEO.
Gdy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, co zrobić, by wyświetlała się ona na topie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste przecież, że dziś widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie tu gros klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją ofertą. Jak zatem wybrać solidną firmę SEO? Rekomendujemy skorzystać z podpowiedzi specjalistów.
Jak znaleźć dobrą firmę SEO? Google przyszykowało o tym film
Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor usług SEO, czyli działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i nieustająco rozwija się zasadniczo wyłącznie za dzięki Google. Pomimo istnienia licznych opcji, jak np. Rambler, DuckDuckGo lub Baidu, nadal najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie zaistnieć w sieci, powinien spróbować powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest mocna, zazwyczaj nie jest to osiągalne bez doradztwa speców z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest nowością, i udostępniło krótki instruktaż, jak zatrudnić solidną firmę SEO.
Kluczowe cechy dobrej firmy SEO
Pracownica Google z ponad dziesięcioletnim stażem klarownie naświetla, jak zidentyfikować dobrą agencję SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:
- dbałość o całościową widoczność strony www, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe,
- zapewnienie stronie opieki technicznej i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
- nieustanny monitoring kondycji strony oraz regularną analizę jej statystyk,
- umiejętność estymacji czasu i budżetu niezbędnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od gruntownego audytu strony.
Przedstawicielka Google zaznacza też, że dobra firma SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, często dającą odczuwalne efekty zwykle po paru miesiącach działań.