Brak klientów? Sprawdź, co zyskasz dzięki optymalizacji stron
21 stycznia 2021
Wydałeś krocie na swoją stronę www, jednak ta nie zdobywa nowych kontrahentów? Jest świetnie zaprogramowana i posiada najnowsze technologie, jednak klientów wcale nie jest więcej? Licznik odwiedzin nie rusza się pomimo Twoich starań? Najpewniej powodów należy szukać w niskiej widoczności w sieci. Klienci najczęściej korzystają z wyszukiwarek – dobry biznesmen powinien zatem zatroszczyć się o to, żeby witrynę jego firmy internauci znaleźli bez żadnych problemów. Jak to osiągnąć? Należy skoncentrować się na stronie, optymalizując ją z myślą o algorytmach Google.
Co to jest optymalizacja stron?
Optymalizacja strony to różne modyfikacje opierające się na dopasowaniu strony do wytycznych Google. Są to zarówno modyfikacje kodu serwisu, jak i uzupełnienie jej właściwym contentem. Jest to szczególnie istotne z uwagi na fakt, że roboty Google oceniają witryny w myśl z góry określonych algorytmów – znaczenie ma między innymi prawidłowe wykorzystanie znaczników HTML oraz użycie fraz kluczowych.
Kto wykona optymalizację stron?
Optymalizacja stron to działanie wymagające dużej wiedzy o stale zmieniających się wytycznych internetowego giganta – z tego względu również złym rozwiązaniem będzie edytowanie witryny bez udziału specjalistów według dostępnych w internecie tutoriali. Zdecydowanie słuszniej zrobimy powierzając to sprawdzonej firmie SEO i rozpatrując to w charakterze inwestycji – dochody osiągane przez nasze przedsiębiorstwo mogą podnieść się już po paru tygodniach od przeprowadzenia optymalizacji.
Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]