Usługi SEO – postaw na doświadczenie fachowców

31 października 2023

Potrzebujesz pomocy fachowców z agencji SEO Kraków? Dobrze trafiłeś! Odwiedź seo4.net.

Firmy lub administratorzy stron internetowych, którzy marzą o tym, aby wyświetlać się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce, są w stanie to osiągnąć na co najmniej 3 sposoby. Pierwszy – nie zalecany – to podejmowanie działań osobiście. Nie mając rozeznania w problematyce SEO i nie śledząc codziennie doniesień o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać rzetelnie i – najważniejsze – skutecznie. Drugi sposób to zatrudnienie na etat biegłego SEOwca, lecz nie każde przedsiębiorstwo się na to decyduje powodu braku budżetu. Trzecia metoda to podjęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki zarezerwowane na takie działania można dostroić do możliwości finansowych zleceniodawcy. Zaletą kooperacji z agencją SEO jest to, że nie licząc fachowców od SEO w pracują tam także eksperci od kampanii Google Ads, projektowania graficznego, kodowania czy copywritingu, którzy służą merytoryczną pomocą w tych obszarach.

Wybierz transparentną i pewną firmę SEO

Polskich agencji SEO jest bardzo wiele. Czym kierować się w toku poszukiwań podmiotu, która zwiększy naszą widoczność w SERP? Polecamy wybrać markę, która funkcjonuje na rynku od kilkunastu lat. Liczba agencji SEO, a także tych marketingowych czy kreatywnych, co roku rośnie, co nie zawsze gwarantuje należytą jakość usług. Współpracując z firmą, która działa od mniej więcej dekady, można mieć zaufanie, iż posiada ona znaczne doświadczenie i może w każdej chwili zaprezentować pokaźne portfolio swoich uprzednich prac. Agencje SEO zazwyczaj na swoich stronach posiadają dział „Case study”. Przed podpisaniem umowy trzeba przeanalizować studia takich przypadków, aby sprawdzić, jakich efektów można się spodziewać po agencji, jak również to dla jakich branż pracowała oraz z jakimi zadaniami się mierzyła. Dobra agencja SEO to taka, która pracuje przejrzyście: zawiadamia o harmonogramie zadań na najbliższe miesiące, ale także dostarcza raporty ze zrealizowanych działań i ich rezultaty.

Drugi zasadniczy aspekt to spersonalizowana oferta i dostrojenie zakresu działań do potrzeb działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy reaguje w przeciągu kwadransa, a oferta wygląda jak sztampowy szablon, należy traktować to jak znak ostrzegawczy. Po wysłaniu pytania przedstawiciel rzetelnej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, żeby dopytać o kolejne dane o firmie, niezbędne do przygotowania dla niej kompleksowej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie da się wyszperać na własną rękę w sieci, jak przykładowo informacja o prowadzonych przedtem pracach SEO i o istotnych dla klienta usługach czy towarach, które zamierza wypromować.

Rozliczenie za usługi firmy SEO – jakich ofert się wystrzegać

Ostrożnie powinno się potraktować agencje SEO, które oferują umowę z opłatą za uzyskany wynik. W takim modelu klient płaci agencji SEO wtedy, gdy frazy kluczowe uzyskają uzgodnione w umowie pozycje w SERP (przykładowo wejdą do Top5 albo pierwszej strony wyników). To wciąż często napotykany rodzaj rozliczeń, jednak niesie ze sobą duże ryzyko – można bowiem osiągnąć szybki efekt naruszając reguły określone przez Google. Stale aktualizowany algorytm też nie ułatwia spełnienia obietnic złożonych klientowi, w związku z tym dobra agencja SEO nigdy nie zapewnia osiągnięcia konkretnych pozycji. Jeśli idzie o cenę za działania agencji SEO, to rzadko jest ona stała – z reguły w pierwszych tygodniach po podpisaniu kontraktu niezbędne jest zaangażowanie większego budżetu, żeby wykonać dogłębny audyt SEO, a następnie wprowadzać w życie wszystkie wyliczone w nim sugestie. W kolejnych miesiącach współpracy, gdy witryna klienta jest już zoptymalizowana, koszty działań bywają o wiele mniejsze.

Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]