Upominki dla uczestników maratonu – gadżety dla biegacza
24 stycznia 2021
Bieganie jest obecnie ukochaną aktywnością wielu Polaków. To sport, który można uprawiać w dowolnym miejscu, bo nawet w pokaźnych aglomeracjach znajdą się spore tereny zielone oraz bulwary, gdzie można biegać. A co najważniejsze – jogging nie wymaga sporych nakładów finansowych. Wystarczą przecież pochłaniająca pot koszulka, dobre obuwie i ociupina zapału.
Gadżet dla biegacza jako użyteczna pamiątka z imprezy sportowej
Również w niewielkich miasteczkach kilka razy w roku organizuje się półmaratony, w których partycypują nie tylko profesjonaliści, ale i pasjonaci tego sportu. Wpisanie się na taką imprezę sportową w wielu przypadkach wiąże się z kilkunasto złotową opłatą, w ramach której poza możliwością startu uczestnicy odbierają też nieco gadżetów. Bazą takiego pakietu gadżetów zwykle jest numer startowy,koszulka biegowa , czasami napój izotoniczny. Jednak coraz częściej organizatorzy półmaratonów dorzucają do nich więcej gadżetów dla biegacza. Na bardziej głośnych wydarzeniach sportowych są to być np. nerka, czyli pas sportowy na biodra, nieduży ręcznik do wytarcia potu czy też opaska do biegania, w której można schować klucze lub telefon. Zawodnicy bardzo lubią dostawać takie zestawy gadżetów, bowiem nawet jeżeli nie zdobędą w zawodach wysokiej pozycji, to koszulka z logo imprezy będzie dla nich zawsze pamiątką z partycypacji w biegu. Co kluczowe, jest to pamiątka przydatna, którą sportowiec może zakładać podczas dalszych treningów.
Wykorzystanie gadżetów dla biegaczy w działaniach marketingowych
Wielkie i mniejsze eventy sportowe rzadko radzą sobie bez wsparcia sponsorów pokrywających koszty ich organizacji. Zwykle logo patronów i organizatorów biegów drukuje się nie tylko na plakatach czy banerach reklamujących wydarzenie, ale również i na gadżetach wręczanych uczestnikom. W zależności od rodzaju surowca czy tkaniny, z którego wytworzone zostały gadżety dla biegaczy, do umieszczenia na nich logotypu patronów używane są odmienne techniki nadruku. W przypadku t-shirtów jest to zazwyczaj sitodruk, który gwarantuje dużą trwałość grafiki.