Full Cap

8/21/2012



Post byłby wcześniej, ale całkiem o nim zapomniałem. Kończą się wakacje i czas do nowej szkoły,  nie wiem jak sobie poradzę, ale muszę być dobrej myśli. Nie wiem co napisać o tym zestawie, tak jak zwykle nie ma chyba w nim nic szokującego, ale myslę że jest ciekawy.  

Czapka- New Yorker // Koszulka- Reserved // Spodnie- Zara // Buty- Bershka












Photos by  mary-kate 

    LOOKBOOK
MODNAPOLKA

54 KOMENTARZE

  1. za ile kupiłeś tą czapkę?

    spodnie świetne:D

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry zestaw! świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny outfit, tylko bym tą bluzkę wyciągnęła z boku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym ją zostawił ;)) Ale dzięki za sugestie.

      Usuń
  4. świetny zestaw ...spodnie mają fajny fason i kolor, a koszulka dzięki nadrukowi jest ciekawa, czapka dopełnia look ...dla mnie super !!!!
    A jeśli chodzi o nową szkolę to grunt miec dobre nastawienie, a wszystko samo się poukłada ....mimo iż skończyłam edukację dawno temu to mam dzieci uczące się :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam podobne buty i są kochane! Niezastąpione na plażę. <3
    Świetna stylizacja. Również kocham podwijać rurki.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, ale myślę że ta czapka nie do końca tutaj pasuje :D
    wykorzystałbym ją z rurkami i butami typu vans :D

    POZDRAWIAM
    http://fashionismypassio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za sugestie, ale każdy ma i tak swój gust ;)

      Usuń
    2. oczywiście, masz rację :D

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam full cap'y ! i zestaw oczywiście bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ziom, jaki brałeś rozmiar buta i jaką masz długość stopy? Bo nie było ich w SCC a może bym zamówił przez stronę Bershki :)

    Fajna stylizacja, bardzo mi się podoba, jedynie koszulka mogła by być pocketem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 43, stopy nie wiem ;)) JA kupowałem w Sosnowcu w Plejadzie ;)

      Usuń
  10. stylizacja świetna i te kolory takie pozytywnie nastawiające xD a co do szkoły to nie masz się czym martwić, sama rok temu szłam do nowej szkoły ale postanowiłam sobie, że pozytywnie do tego podejdę i naprawę się udało, z wszystkimi żyje w zgodzie a klasa jest naprawdę w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze Ci w turkusie xD

    zapraszam do mnie: catherinelilith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Seksowne kostki :*
    Ładnie jak zawsze :>

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo moro na butach jest super

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor spodni mi się bardzo podoba, a koszulka z Re z nowej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy zestaw

    ogól wąsik ! poza na pierwszym zdjęciu rozjebała system ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie :)
    Mnie czeka dokładnie to samo, jaka szkole wybrałeś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Technikum, organizacja reklamy ;)

      Usuń
    2. Mmm.. ciekawie brzmi, powodzenia :)

      Usuń
  17. zachwycasz nas swoimi zestawami <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne spodnie, no i oczywiście fullcap! :)

    zapraszam do mnie (do obejrzenia mojego fullcapa i wielu innych :>) na:
    www.veraspop-upworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lookin' good! Really like your blog!

    http://mentrend.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie jest, ale jak full cap, to tylko z ne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że jestes mojego wieku :) Piąteczka!
    Bardzo dobrze wyglądasz w tych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow that was strange. I just wrote an very long comment but after I clicked submit my comment didn't appear.
    Grrrr... well I'm not writing all that over again. Regardless,
    just wanted to say excellent blog!

    Feel free to visit my website - play minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  23. Hey! I could have sworn I've been to this website before but after checking through some of the post I
    realized it's new to me. Anyhow, I'm definitely happy I found it and
    I'll be book-marking and checking back frequently!


    Feel free to surf to my homepage :: minecraft free download

    OdpowiedzUsuń
  24. It's remarkable to pay a visit this website and reading the views of all colleagues regarding this article, while I am also eager of getting knowledge.


    Here is my page: minecraft online

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję |